Počet položek: 0 0,- Kč

Obchodní podmínky

 
Obchodni podmínky Job-parts,s.r.o.

podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího,kterým je společnost Job-parts,s.r.o.,Labská 30,Tišice-Kozly,IČ: 24275735,DIČ: CZ2427535

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.Je-li smluvní stranou spotřebitel,řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem o ochraně spotřebitele(č.634-1992Sb.).Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat.

Dodáváme náhradní díly,které nahrazují originální díly výrobců

 

1. Expediční lhůta

U každé položky zboží je uvedena doba expedice,vždy zboží skladem expedujeme do 24 hod.,pokud položka není,upřesníme dobu dodání e-mailem.Pokud dodací doba překročí dobu přiměřenou obecně dostupností konkretního druhu zboží na trhu,má zákazník plné právo zrušit svojí objednávku,a to formou e-mailu.

2. Platební podmínky

Dobírka - platba při doručení zboží kurýrní službou na doručovací adresu uvedenou zákazníkem

Osobní odběr - je možný po telefonické domluvě na adrese sídla firmy,nelze platit platební kartou

3.Dopravné a balné

Zboží je zákazníkovi doručeno prostřednictvím kurýrní služby na fakturační adresu(doručovací),která je uvedená v objednávce.

Využíváme přepravce PPL,pokud zboží nebude dodáno do 48 hod.,kontaktujte nás co nejdříve.

O víkendu není možné zásilku doručit

Při objednávce nad 2000,- bez DPH  doprava zdarma

                         pod 2000,- bez DPH s dobírkou je doprava 130,- včetně DPH,pokud budete chtít                                            platit předem je dopravné 100,- včetně DPH

4.Daňový doklad

- jsme plátci DPH

- faktura bude přiložena ke zboží

Na faktuře není možné dělat úpravy v názvu zboží,ks,antidatovat,upravovat cenu,poznámky tohoto směru ignorujeme.

5. Kupní smlouva

Veškerá prezentace zboží na naších webových stránkach je pouze informativní a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží,ustanovení§1732,odst.2 občanského zákoníku se nepoužije.

Kupující navrhuje uzavření kupní smlouvy prostřednictvím řádně vytvořené objednávky v e-shopu prodávajícího.Prodávající neprodleně potvrdí převzetí tohoto návrhu na email kupujícího,přičemž toto potvrzení není svou povahou souhlasem k uzavření kupní smlouvy.Za souhlas s uzavřením kupní smlouvy je považován okamžik,kdy je objednávka odeslána kupujícímu.V okamžiku odeslání zboží je dochází jednoznačně k uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím,přičemž se tato smlouva se řídí platnými obchodními podmínkami prodávajícího.

Kupující je oprávněn odstoupit od uzavřené kupní smlouvy bez jakýchkoliv sankcí,dokud nedojde k odeslání objednaného zboží ze strany prodávajícího(předání dopravci).

Kupní smlouva je vždy uzavřena v českém jazyce,uzavřena na dobu určitou,od okamžiku převzetí zboží kupujícím.Tímto nezanikají práva kupujícího ani prodávajícího,které podléhají platné české legislativě a těmto obchodním podmínkám.

6. Vadné zboží

Práva a povinnosti smluvních stran odledně práv vadného zboží se řídí  předpisy a ustanovení §1914-1925,§2099-2117,§2161-2174 občanského zákoníku

Prodávající odpovídá kupujícímu,že zboží při převzetí nemá vady.

Projeví-li se vada do 6 měsíců od převzetí,bylo toto zboží vadné už v době převzetí,tím se uplatňuje vadné plnění kupujícím u prodávajícího,což je okamžik,kdy prodávající obdrží reklamované zboží od kupujícího.

Povinnost a odpovědnost za vady upravuje reklamační řád prodávajícího

7. Reklamační řád

Na našem internetovém obchodě se vztahuje na zboží 24-měsíční zákonná záruční lhůta.

Záruka se vztahuje na zjevné a skryté vady zboží,které nejsou slučitelné s jeho funkčností.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodbornou montáží a nebudou uznány.

Při reklamaci kontaktuje nejdříve prodávajícího emailem info@job-parts.cz nebo telefonicky.

Reklamované zboží prosíme doručit buď osobně nebo kurýrní službou na adresu společnosti,pokud zboží bude doručeno bez předchozí domluvy,nebude převzato od přepravce.

K vadnému zboží přiložte - doklad o zakoupení zboží

                                         - popsat vadu

                                         - nárok,co kupující uplatňuje

Kupující může uplatňovat dodání chybějícího zboží,výměnu zboží,odstoupení od smlouvy a navrácení kupní částky

Prodávající je povinnen reklamaci vyřídít v zákonné lhůtě 30 dnů,která začíná dnem doručení na adresu prodavajícího.

Důležité při převzetí zboží od přepravce!!!!

Při převzetí balíku od přepravní společnosti,nutně zkontrolujte stav balíku,zda není nějak poškozen,můžete ho převzít,ale musíte s řidičem sepsat protokol o poškození balíku,řidič je povinen tento protokol svámi sepsat.Pokud při otevření balíku zjistíte mechanické poškození zboží ihned kontaktujte prodávajícího nebo přepravní firmu PPL.Tímto zahájíme připadnou reklamaci zboží,při nedodržení postupu nebude brát zřetel ohledne reklamace na vyřízení.

8. Vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů zakoupené přes eshop

- kontaktujte nejdříve emailem nebo telefonicky

- nepoužíté zboží

- doklad o koupi zboží

- účet,kam mají být vrácené peníze

Adresa doručení Job-parts,s.r.o., Labská 30,27715 Tišice nebo osobně po telefonické dohodě

Do 14 dnů od převzetí vráceného zboží prodávájícímu,bude uhrazena částka na uvedený účet,částka bude ponížena o náklady vynaložené na dopravu zboží ke kupujícímu a to o částku 130,-Kč včetně DPH za balík

9. Nákup na e-shopu

- veškeré objednávky jsou závazné

- objednávky jsou potvrzeny emailem na adresu kupujícího

- zboží je rozřazeno do jednotlivých kategorii

- tlačítko "koupit" se produkt uloží do nákupního košíku,je možné i poté produkt odebrat

- v nákupním košíku je přehled o zakoupených produktech

- v nákupním košíku přejdete na položku "objednat" a následně výběr dopravy a odeslat objednávku

- kupující při vytvoření objednávky bezvýhradně souhlasí s obchodními podmínkami

- při veškeré komunikaci s naší firmou uvádějte číslo objednávky

10. Ochrana údajů

Některé údaje je potřeba znát při objednávce,tyto údáje jsou chráněné před zneužítím.

Na našem eshopu je možná registrace,kde je nutné uložit:

                                                                          Jméno,Příjmení,ulice,město,psč,telefon

11. Písemné poučení podle občanského zákoníku

- Job-parts,s.r.o.,Labská 30,27715 Tišice-Kozly,IČ:24275735,DIČ:CZ24275735

- zboží a ceny jsou uvedeny u jednotlivých položek

- náklady jsou uvedeny v obchodnich podmínkách

- způsob úhrady a dopravy si vyberete z nabídky

- podle §1829,odst1 je možné od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží

- neúčtujeme náklady při komunikaci

12. Storno objednávky ze strany kupujícího

Storno objednávky lze provést telefonicky nebo emailem info@job-parts.cz, nutné uvést číslo objednávky.Objednávku lze stornovat maximálně před expedicí balíku,pokud balík bude převzat přepravní firmou,storno nelze provést bez smluvní pokuty viz.níže

Smluvní pokuta při stornu po expedici: Každá objednávka je závazná podle občanského zákoníku §544-545,zákon č.40/1964 Sb.dle našich obchodních podmínek.Pokud nebude vyexpedovana zásilka na dobírku vyzvednutá zákazníkem(uvedené chybné údaje pro přepravní společnost nebo odmítnuta zásilka)bude v každém připadě  požadována částka na úhradu vzniklých nákladů na odeslání zboží 130,-Kč a manipulačního poplatku(smluvní pokuta) 500,-Kč.Při odeslání objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši.Upozorňujeme,že nesplacené pohledávky a neuhrazené smluvní pokuty budou postoupeny naší právní zástupkyni včetně nákladů stímto spojené.

13. Storno objednávky ze strany prodávajícího(eshopu)

Prodávající může zrušit objednávku kupujícího,pokud zboží objednané není možné dodat,jelikož se produkt přestal vyrábět nebo dlouhá dodací lhůta ne ze strany prodávajícího(možná domluva kupujícího a prodávajícího o delší dodací lhůtě,která je potvrzena emailem)

14. Závěrečné ustanovení

Zatržením souhlasu s nákupním řádem povoluje kupující používání svých osobních údajů v popsaném rozsahu a bere na vědomí,že je seznámen se všemi podmínkami popsanými v obchodních podmínkach a s nimi bez výhrad souhlasí

Pokud kupující nakupuje na IČ vztahuje se na smluvní vztah prodávajícího a tohoto kupujícího některá odlišná ustanovení,popsaná níže:

není-li v souvislosti se záručními podmínkami výrobce uvedeno jinak,platí záruční lhůta v délce trvání 12 měsíců od převzetí kupujícím,zakoupené zboží není možné vrátit bez udání údajů.z části"Práva z vadného plnění"je vyloučená informace"Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí,má se za to,že zboží bylo vadné již při převzetí.V případě oprávněné reklamace nemá kupující právo na náhradu dopravného.

Obchodní podmínky jsou platné od 20.5.2015

 

 

 

Copyright © www.job-parts.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a optimalizace e-shopu Shop5.cz

© www.job-parts.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace